úterý 10. února 2015

Soutěž o párek ptáčku

Krásný den, 
jak jsem slíbila, přicházím se soutěží. Plánovala jsem trochu jiný dárek, ale bohužel jsem nesehnala materiál. Alespoň mám inspiraci na příště :-)


O co se tedy soutěží?
O ptáčky, kteří do vašeho domova přinesou jaro. Jsou ve vínové a světle růžové barvě. Vyplněné jsou dutým vláknem. Protože mají očko na zavěšení, skvěle se jim bude dařit na nějaké větvičce,či na háčku.




Podmínky soutěže jsou:
sledovat blog přes GFC
napsat svůj e-mail na který vás v případě výhry kontaktuji
soutěžit můžete až do 1.3.2015
hodně štěstí
Lorein

17 komentářů:

  1. Jsou moc krásný! Jednou jsem dostala od spolužačky háčkovanýho tučňáčka a mam ho dodnes :3

    eluine@post.cz a sleduji jako Kateřina Kůsová

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou úžasný :)
    GFC: Žaneta Korbelová
    zk.nhkladruby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. dayofowl@gmail.com
    Á, jarní poslové. :)Zrovna mi kvete krokus.

    OdpovědětVymazat
  4. Super práce! Já jsem si jednou podobným stylem udělala ježka a mám ho doposud. :)
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ptáčci jsou vážně kouzelní, krásně připomínají blížící se jaro :-) Obdivuji všechnu tvou práci, skvělá inspirace! Sleduji pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. krásná práce :) super jarní dekorace!
    pszycho@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. krásné :3
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. krásné :3
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ptáčci jsou opravdu krásná dekorace:)
    Anežka Koroze

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tie vtáčiky sú úplne nádherné. Úžasná práca ! :)
    adwardd@gmail.com
    Sledujem ako Gabrielle Crystal RoseBonniee :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ptáčci jsou moc krásní, obdivuji každého, kdo je takhle zručný a umí něco tak pěkného vyrobit! Já jsem prostě neschopná :D
    GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Krasne vtaciky :-) Tiez skusim stastie :-)
    plnimesinasesny@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ptáčci jsou fakt hezcí, moc se ti povedli. Ještě jsem nic takového neviděla. :) Já bych tu trpělivost vyrábět neměla, jsi šikovná :) :D
    sleduji jako Šárka Tesařová
    email: sarka.tesarova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ptáčci jsou fakt hezcí, moc se ti povedli. Ještě jsem nic takového neviděla. :) Já bych tu trpělivost vyrábět neměla, jsi šikovná :) :D
    sleduji jako Šárka Tesařová
    email: sarka.tesarova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Omlouvám se za 2x vložený komentář, když tak ten první vymaž.

    OdpovědětVymazat
  16. Omlouvám se za 2x vložený komentář, když tak ten první vymaž.

    OdpovědětVymazat
  17. Ptáčci jsou kouzlený. Moc ráda bych se naučila háčkovat, ale zatím to není žádná sláva :-)
    Sleduji jako Veronika M
    felisek05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...