středa 18. února 2015

Háčkovaná růže - návod

Jaro se blíží a tak jsem se rozhodla začít s pár dekoracemi. Tato růže je jednoduchá a moc efektní. Dá se použít jen tak na položení, s poutkem na pověšení, nebo jí lze ozdobit třeba věnec.



Růže se skládá ze 4 řad. 
1. řada - řetízek, dlouhý má být podle toho jak chcete růži bohatou. Já udělala asi 20 cm.
2. řada - 3 řo, ds do třetího oka předchozí řady, 2řo, ds do následujícího oka, 2řo, dl do třetího oka, takto opakujeme až do konce řady
3. řada - 2 řo, 2 dl do 2. oka, 1řo a 2 dl následujícího oka, 1 řo, 2 dl do 4. oka, 1řo, 2 dl do následujícího oka, pokračujeme do konce řady
4. řada (vějířky) - 2 řo, 8 dl do 3.oka, ks do 3. oka, 8 dl do 3. oka, opakujeme.

Práce se během 4. řady začne kroutit, to je v pořádku, pomůže nám to při stáčení růžičky. Nakonec růži zespodu stočíme a přišijeme.

Někomu víc vyhovuje diagram, tak jsem se o jeden taky pokusila.



Jak vidíte, růžička je jednoduchá, tak si taky nějakou udělejte :-)
Krásný den
vaše Lorein

3 komentáře:

  1. Moc se mi líbí. Hned Vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalost sama, pěkné a zajímavé, to musím zkusit, snad se mi povede :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí. Asi ji večer zkusím, jestli najdu vlnu. Moc dík
    za srozumitelný návod

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...