sobota 2. srpna 2014

Montessori aktivity se synem

Poslední dobou se hodně zajímám o pedagogiku Montessori, protože syn potřebuje pomoci s rozvojem řeči a vždy mi tento způsob výuky byl velmi sympatický. Protože jsem hodně tvořivá, tak jsem hned něco vyrobila a mám toho v plánu mnohem víc. Inspiruji se na internetu, některé maminky toho pro své děti dělají tolik, že je nepřestanu obdivovat. Věnují dětem tolik času, vyrábí pro ně pomůcky a ještě si najdou čas na to to vše vyfotit a podělit se s ostatními. To je obdivuhodné.




Já jsem zatím vyrobila takové minipuzzle. Skládá se z tvarů, které jsou rozpůlené. Malému to už celkem jde, pozná co k sobě patří, ale ne vždy to k sobě správně přiloží. 


Druhou věc jsem mu vyrobila takové duhové sluníčko. Myslela jsem si teda, že to budeme společně i vyrábět, ale ještě mu nešlo dobře držet štětec, tak toho nechal. Ale jinak s kolíčky pracuje hrozně rád, je vidět jak se skvěle zlepšuje v rozevírání kolíčků. Barvy přiřadí vždy správné, to mu jde.



Teď mám v plánu vyrobit týdenní kalendář, aby si malý dokázal představit kdy je doma taťka, kdy pojedeme k babičce apod. 

1 komentář:

  1. To je moc pěkné, dítě ještě sice nemám, ale je to dobrá inspirace do budoucnosti - opravdu ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...