sobota 20. prosince 2014

Tak jsem dodělala hrocha z afrických květů

Už jsem vám tady ukazovala, že tvořím africké květy, které potom budu sešívat. Nemám moc ráda, když musím dělat spoustu dílků, třeba bych si nikdy netroufla na deku ze čtverečků, ale tady jsem se překonala. Tohohle hrocha jsem chtěla udělat už dlouho, ale až Vánoce mě donutily ho konečně udělat. Je pro syna, tak jsem zvědavá, jak se na něj bude tvářit. 

crochet hippo from african flowers


crochet hippo from african flowers

crochet hippo from african flowers

Takže i já hlásím, že dárky mám všechny nachystané. Ještě jsem stihla kadeřnici a už může přijít ten Ježíšek.
Krásný adventní víkend
Lorein

6 komentářů:

  1. Jsi extrémně šikovná!!! Vypadá božsky! :-)

    Měj se hezky,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, no ten ne nádherný! Nemám slov, moc se mí líbí!!!
    Hezkou neděli přeji.
    Eva
    ewca-n.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuju za milá slova.
      krásný vánoční čas :-)

      Vymazat
  3. Dobrý večer. Chcela by som sa spýtat, či nemáte návod na tohto hrošíka a aj nákres na zošitie dielov. Dakujem :)
    Iveta

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...