čtvrtek 4. prosince 2014

Předvánoční dárek z ikea

Poslední dny je venku opravdu nevlídno. U nás jsme jak na větrné hůrce, tak jsme doma a vymýšlíme si různé aktivity, aby nám to uteklo. Včera jsem pekla muffiny a dnes už mám zase chuť něco upéct.
Chystám si udělat takovou kartičkovou kuchařku, viděla jsem to v zoufalých manželkách a přišlo mi to velmi praktické. Tak teď shromažďuji hlavně recepty na cukroví, přeci jen, letos je to potřetí co sama peču a ještě v tom nejsem tak zběhlá. 


 S manželem jsme si dali předvánoční dárek. Koupili jsme si set do jídelny. Tuto sestavu jsem měla vyhlídnutou už delší dobu a teď jsem se konečně dočkala. Vzali jsme i židličku pro syna, moc se nám líbilo, že bude moci jíst s námi u stolu. Jeho dětská jídelní židlička se nedala zasunout ke stolu a byla příliš veliká a neskladná. Takže ji uklidíme a jíst už budeme hezky u stolu.


Trochu jsme váhali, jestli vzít tenhle kulatý stůl, kvůli té široké noze, ale zase se nám do malé jídelny hodí víc než obdélníkový stůl, navíc tento je rozkládací, tak když bude potřeba, uděláme z něj ovál.


Přeji krásný den
Lorein

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...