pondělí 19. května 2014

Háčkované srdíčko

Poslední dny je tak ošklivé počasí, že se mi chce jen spát. Ale je to taky ten pravý čas udělat si velký hrnek s čajem a pustit se do nějakého toho tvoření. Protože půjdu tenhle týden ke kamarádce do nového bytu, chtěla jsem jí něco pěkného uháčkovat. A tak mě napadlo udělat srdíčko na zavěšení. A když jsem zjistila, jak jednoduché to je, uháčkovala jsem jich hned několik. Pro sebe do ložnice, pro sestru k blížícím se narozeninám a pro tchýni. Návod jsem našla u paní Denisy. Háčkovala jsem z Camilly.





růžové srdíčko pro sestru

béžové srdíčko pro tchýni

šedé srdíčko je pro mě

fialové srdíčko pro mou kamarádku



1 komentář:

  1. Ahoj, krásná práce, byl by možný nějaký video návod? Klidne i za poplatek :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...