neděle 22. června 2014

Můj wishlist

Rozhodla jsem se, že i já se přidám k ostatním blogerkám a napíšu si svůj wishlist. Musím se přiznat, že mám docela problém vymyslet, co bych si přála. Většinou mě napadají takové ty věci, co si můžu běžně koupit. Jenže na wishlist patří právě to, co si nemůžu hned dovolit, k čemu vede delší cesta, prostě něco k čemu budu delší dobu směřovat jako k vytyčenému cíli. Bohužel mě vzdálené cíle příliš nemotivují, zdají se mi moc daleko, moc složité a často je pak také měním. No, nakonec jsem tedy něco vymyslela. A cože bych to chtěla?

1. Kovový drátěný koš. Jen se pořád nemůžu rozhodnout, jestli bílý, nebo černý.


2. Alespoň hrneček s talířkem od Green Gate. Pokud tohle nádobí neznáte, mrkněte na net. Je to prostě krása, všechny kolekce jsou nádherné, jen bohužel dost drahé. Ale já si ráda vychutnávám čaj či kávu z krásného hrnečku.

3. Miluji Anglii, takže další přání by bylo mít krásnou bílou kuchyň v anglickém stylu.




4. S tím souvisí i nějaký ten dům a zahrada v japonském stylu, který se mi také moc líbí.



5. No a poslední přání by bylo mít neomezenou zásobu klubíček Camilly :-) To bych měla do konce života o radost postaráno.

1 komentář:

  1. Taky miluju Anglii.. no v pokoji mám aspon obrazy, na které je Anglie :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...