středa 18. března 2015

Aby byly nohy v teple

Krásný den,
delší dobu jsem teď nic nepsala, ale rozhodně nezahálím. Dokončila jsem totiž aktivity do jedné výměny. Teď čekám na balíček od ostatních. Přidala jsem se do další výměny.

Protože nás zima ještě nechce opustit, uháčkovala jsem si ze zbytků ponožky. Jsou měkké a pohodlné. Ideální na chladné večery.


Snad se stejně jako já těšíte na jaro. Několik jarních dekorací mám od loňska a letos přemýšlím, že si pořídím nějaké šité. 

Přeji mnoho inspirujících dní
Lorein

2 komentáře:

  1. Ty jsou rozkošné ^^

    Zvu vás všechny do soutěžě, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...