pátek 12. ledna 2018

Co pořád dělám

Možná vás to napadlo, dlouho jsem tu nic nepsala, tak co pořád dělám?

Před Vánoci jsem byla v polské Arše, komunitě lidí s mentálním postižením. Zapojila jsem se tady do dílen, tvořili jsme vánoční stromečky a přáníčka. Byla to pro mě obohacující cesta, stále z těch dojmů ještě čerpám. Rozuměli jsme si se všemi i bez znalosti jazyka.



Během mrazů u nás na náměstí byla k vidění tato nádhera. Příroda umí vážně kouzlit.


Pro manžela jsem upletla ponožky. Barvy jsou trochu bláznivé, ale nosí je rád a chválí si, že opravdu hřejí. Vlna je prostě vlna :-)


Pletu si svetr. V plánu byl už dlouho ale až přes Vánoce jsem se do něj pustila. Pokud se podaří, tak to bude můj první bezešvý svetřík. Pletu ho z bavlněné příze, tak bude spíše na jaro.

Přeji hodně tvořivých dní
Lorein

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...