úterý 13. května 2014

Washi páska

Jak se máte moji milí? Včera jsem si udělala výlet na kole, foukal sice trochu vítr, ale jinak bylo krásně. Cestou jsem si natrhala pomněnky, jsou tak krásné a hodí se nám skvěle do naší modré jídelny :-) Syn k nim pořád chodí a čichá, jestli voní :-)
Nedávno jsem si objednala na zkoušku jednu washi pásku, protože mě celkem zaujalo,jak všestranná je. Chtěla jsem si polepit mobil, protože jsem na něj nesehnala žádný kryt. Koupila jsem ji na ebay. Nakonec jsem se vrhla i na počítač, takže teď mám všechno žluto bílé a cik cak :-) Páska mě nadchla, je papírová, dá se skvěle řezat pomocí zalamovacího nože a pěkně vypadá. Dokonce i dobře drží a neodlepuje se. Taky mi jí ještě dost zbylo. Rozhodně si ještě nějaké objednám a zkusím synkovi vylepšit pokojíček.


mobil a notebook polepený cik cak washi páskou blog


detail pomněnky





Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...