úterý 16. června 2015

Začala jsem šít :-)

Tak jsem se po čase zase do něčeho pustila. Ne, že bych celou dobu nic nedělala, ale spíš to bylo stříhání, lepení a laminování. 
Všechno to začalo tím, že jsem si koupila dlouhé letní šaty, které bylo potřeba zkrátit. Ráda si věci dělám sama, tak jsem začala šitím v ruce, jenže mě to moc nebavilo a práce neubývala. A tak přišel na řadu šicí stroj, co jsem loni dostala. Musela jsem navléknout nitě a vůbec si vše oživit, ale nakonec jsem to zvládla. Hned jsem také založila manželovi kalhoty a přemýšlela jsem, co bych ještě mohla ušít. Doma jsem našla úplně nové tričko s příjemnými proužky. Tak jsem se pokusila o tepláčky pro syna. Nakonec se povedly, až jsem byla překvapená, zvládla jsem i napojení látky na nohavicích. Určitě ještě něco ušiju, zatím se poohlížím a sbírám inspiraci.

Na fotce jsou už trochu pomačkané, sundala jsem je zrovna ze syna :-)


 
 
  
Tyhle krásné chrpy jsme si přinesla z procházky. Tohle chladné počasí mi maximálně vyhovuje.
 

 

  

Krásný večer
Lorein




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...