úterý 23. června 2015

Jak pokračuje moje šití?

Minule jsem tu psala, jak jsem se pustila do šití. Stále mě to ještě baví a už jsem si dokonce koupila i první látky. Takže dnes jsem poprvé šila z něčeho, co nebylo tričko :-)
Objednala jsem si zelenou teplákovinu a úplet s jablíčky. Chtěla jsem pro syna ušít nějaké tepláčky a moc se mi líbí ty vzorované úplety. Bohužel jsou teda dost drahé, takže jsem si koupila jen kousek na ozdobení. A taky si ještě netroufám kupovat drahé látky, když s šitím teprve začínám. 
Toto už je výsledek mého snažení. Kapsy berte s rezervou, jsou tam jen pro okrasu, nic se do nich nevejde :-) Alespoň jsem si vyzkoušela lemovací gumičku.
 

 Z noční košile a jednoho trička jsem synovi ušila tohle pyžamo. Překvapivě se mi povedlo i triko.


 Ze zbytků jsem ušila oboustranou čepici. Bohužel pokus číslo jedna byl malý, naštěstí zbylo ještě na pokus číslo dvě a ten už se povedl :-)


Zítra se chci stavit v obchodě a omrknout látky. Ráda bych zkusila i něco do bytu z pevné látky, určitě se to bude šít lépe. Počasí venku přímo vybízí k nějakému tvoření. Doufám, že toho využíváte tak, jako já :-)
hezký večer
Lorein

2 komentáře:

  1. Lorein, ide Ti to perfektne :-) Tie teplaciky a ciapocka maju nadhernu farbu, si velka sikulka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju Katie :-) stále se učím. Teď jsem šila skřítka ala Maileg a obdivuji všechny, co šijí tyhle malé věci. Je to fakt piplačka. Ještě mu musím udělat obleček a pak se pochlubím :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...