středa 1. července 2015

Aby se mi lépe šilo aneb washi pásky v akci

Před časem jsem objevila washi pásky. Nakoupila jsem si různé puntíkaté pásky a teď jsem je konečně využila. Narazila jsem na video, kde měla slečna šicí stroj polepený motýlky. Moc se mi ten nápad líbil, protože můj šicí stroj je celý bílý.

 Takto jsem si svůj stroj polepila. Teď je alespoň veselejší a bude se mi na něm určitě lépe šít.





Pásky se dají skvěle použít k polepení nejrůznějších věcí. Protože jsou ale trochu průhledné, je lepší je dávat na jednobarevný, nejlépe bílý povrch.
Mám teď tvořivou náladu, takže neustále vymýšlím co tvořit. Mám objednaný balíček látek a dokončuji mikinu pro syna. Taky bych chtěla zkusit ušít polštář, ale zatím hledám inspiraci. Taky teď hodně čtu, se čtečkou se dá číst všude.
krásný tvořivý den
Lorein

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...