čtvrtek 14. ledna 2016

Srovnání bavlněných přízí Drops a Camilla

Dělala jsem objednávku přízí na pletení a přidala i něco na háčkování. Camillu, kterou běžně kupuji neměli a tak jsem si objednala příze od Drops. Protože i mě zajímalo, v čem se liší, rozhodla jsem se pro vás udělat takové malé srovnání.

yarn Drops


Camilla - 100% bavlna, návin 125 m / 50 g, síla jehlic 2,5 - 3,5, cena 31 - 39 kč (na e-shopech)

Drops♥you 5 -100% recyklovaná bavlna, návin 75 m / 50 g, síla jehlic 5, cena 28 kč

Drops♥you 6 - 100% recyklovaná bavlna,  návin 120 m /50 g, síla jehlic 3,5, cena 28 kč


Na první pohled je patrný rozdíl ten, že Camilla je lesklejší, příze Drops jsou obě matné. Drops 5 je navíc lehce žíhaná, barva není jednolitá. Také je příze silnější. Jako zásadní rozdíl vidím u Drops 5 to, že se skládá z 9 vláken, která nejsou pevně stočená a hůře se z ní tak háčkuje. Drops 6 má vláken 5 a Camilla jen 4. Drops 6 a Camilla jsou totožné, co se týče síly. Lze je tak skvěle kombinovat.
Moc se mi líbí že jsou klubíčka Drops z recyklované bavlny. 
Zaujala mě i cena, protože Camillu jsem v kamenné prodejně viděla i za 60 kč. Samozřejmě na e-shopech je levnější, ale přeci jen za 28 kč ji asi neseženete. 
Drops mají trochu jiné odstíny než Camilla, takže se hodí i jako kombinace barev, které postrádáte.

Za mě jsou všechny tyto příze skvělé, každá se dá použít na něco jiného a ráda zařadím Drops do svých oblíbených značek.

Krásný slunečný den
Lorein

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...