sobota 2. dubna 2016

Vysněné podkolenky

Miluju sychravé počasí, když prší a venku se nedá nic dělat. Třeba jako dnes. V takový čas se ráda zachumlám do něčeho teploučkého. Ideální jsou k tomu pletené podkolenky.
Původně jsem je pletla pro sestru k narozeninám, ale hodně jsem utahovala přízi a nakonec jsou menší. Takže jsem si je mohla nechat. Moc se mi líbí norské vzory, u těchto podkolenek jsem se do nich pustila poprvé, takže jsem trochu bojovala s napnutím příze. Ale výsledek je i tak efektní. Návod je z garnstudia, kde je spoustu různých skvělých nápadů.
Drops teď měli slevu na ponožkové příze, tak jsem si několik klubíček objednala a pustím se zase do nějakých ponožek. V rodině budeme mít hodně narozenin, tak mám alespoň nápad na dárky :-)




Krásný sluneční víkend
Lorein

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...