pátek 30. prosince 2016

Co mi Ježíšek nechal pod stromečkem/ my christmas gifts

Musím na rovinu říct, že nemám ráda překvapení. Kdysi to tak nebývalo, těšila jsem se na ně. Ale postupem času už nemám chuť dostávat nepotřebné věci, které nemám ani kam uklidit, je mi líto peněz, které to stálo. Ráda bych třeba dostala poukaz na kozu do Afriky. To je podle mě daleko potřebnější, než věci koupené jen tak proto, že jsou Vánoce.
Naopak, pokud někdo celý rok naslouchá a pak mi dá věc, po které toužím, mám ohromnou radost. Dokážu takový dar ocenit.
Letos jsem si většinu dárků vybrala sama. Psala jsem si tipy už dlouho dopředu, abych pak byla připravená.
No a co nakonec byly mé nejlepší dárky?

Přívěsky na Pandoru, to je prostě klasika.


Jediná věc, kterou jsem si nevybrala je tahle andělka s koníkem. Bylo to pro mě milé překvapení. Chtěla jsem si ji ušít, ale stále jsem se toho dost bála. Takže teď už mám i já svou andělku.



Peněženku jsem nakonec vybrala od Dara bags. Oceňuji český výrobek a systém slev pro pravidelné zákazníky. Určitě jsem tak nenakupovala naposled, rozhlížím se ještě po kabelce.


Zahradní nářadí jsem chtěla nějaké pěkné vytuněné :-) Nakonec jsem zvolila osvědčenou značku a doufám, že mi dlouho vydrží. Už aby bylo jaro a já mohla vše pořádně vyzkoušet.


Kuchařka s recepty z Francie. Moc jsem se na ni těšila. Myslím si, že celý leden bude ve znamení francouzské kuchyně.


Mokka konvička a káva. Rozhodně nejlepší dárek, na kávě jsem závislá a tak si ji teď připravuji ještě více stylově. Každý den tak poctivě melu kávu :-)


Vánoc jsou už za námi a musím se přiznat, že se těším do práce. Ještě oslavit pořádně Silvestra a hurá do Nového roku.
Přeji vám krásné dny
Lorein

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...