sobota 11. února 2017

Peču, pečeš, pečeme

Občas něčemu propadnu. 
Teď zrovna je to pečení. Díky kuchařce, kterou jsem dostala k Vánocům jsem se naučila skvělé bagety. Chleba mi moc nejde, nikdo to doma nejí, ale bagety se snědí vždy. Z toho mám velkou radost.
 Naučila jsem se konečně pracovat správně s kynutým těstem. Moc mi v tom pomohla Kuchařka pro dceru, jak na blogu, tak v knížce je to pěkně popsané. Nebojím se teď už ani buchet.

Zima je letos dlouhá, mrazivá. Donutila mě, koupit si lepší zimní boty. Zasněžená krajina je jak z Ladových obrázků. Moje nejoblíbenější roční období se letos ukazuje v celé své kráse.  Užívám si nejkrásnější procházky i s knihou v teple u kávičky.








Krásné zimní dny
Lorein

1 komentář:

  1. Milujeme doma kynuté těsto - nejvíce jedou kecané koláče na plech a nebo pak kynuté rohlíčky s mákem nebo s povidly. Kynuté buchty zase můžu já.. občas dělámkynutou štolu jen bez náplně a hodně cukru ještě navrch, když je horká - udělá to krásnou krustu.. Jindy ji naplním třeba tvarohem.. no prostě u nás musí být pčeno kažodu neděli! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...