úterý 28. února 2017

Únorové postřehy

Letí to neskutečně. Už to zase vypadá, že přijde brzy jaro. 
Mám pocit, že únor jsem jen tak prolétla. 
Pustila jsem se po delší době do šití, zvládla jsem jedny tepláky pro syna.

sewing


 Samozřejmě jsme také oslavili Valentýna. Ale až opožděně, 14. jsem byla v práci.


 Chodíme pravidelně na bruslení, taky proto jsem si začala plést vlněné ponožky. Prostě je tam zima.


 Kdysi mi mamka dala tašku s vlnou. Zkoušela něco plést, ale moje mamka má jeden projekt tak na deset let. Neustále párá, předělává a mezitím jí model vychází z módy. Takže teď už neplete vůbec. Já byla z vlny naopak nadšená a plánuji z ní více věcí. 

knitting socks

Přeji všem krásný poslední únorový týden.
Lorein

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...