čtvrtek 30. března 2017

Příroda

V neděli jsme byli na malém výletě. V přírodní rezervaci plné bledulí a dalších krásných kytiček.
V těchto dnech mě nabíjí slunce. V úterý jsem běhala bosky po zahradě, nedalo se odolat.
Vyprané prádlo je z venku tak voňavé. 
Říkám si, jestli ten svetr, co synovi pletu, ještě vůbec využije.
Tak krásně teď prostě je.






Doma něco málo předěláváme. Chtěla jsem přiložit ruku k dílu a dopadlo to takto. Rozřízla jsem si ruku. To jsem celá já :-)

Tak užívejte tyto krásné dny a dávejte na sebe pozor
vaše Lorein

1 komentář:

  1. Krásná příroda, krásné fotky... :) Muselo to být moc pěkné. Já jsem stejná "šikula"... jakmile se jednou rozhodnu, že se zapojím do uklízení dřeva (děláme pomalu ale jistě zásoby na další zimu), tak si vezmu poleno pěkně z půlky hromady a vršek mi celý sjede na nohy - výsledek - rozseklá holeň snad na kost. :P

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...