pátek 21. listopadu 2014

Krásný pozdní páteční večer

Pokud jste tak jako já dnes sami doma nezoufejte. Pusťte si pohodový seriál a nalijte si třeba skleničku vína. Nebo se tak jako já můžete pustit do předvánočního úklidu :-) 





Dnes jsem stihla vyprat závěsy a záclony a umýt kuchyňskou linku. Pomalu začínám péct cukroví, mám už perníčky a linecké. Samozřejmě přípravy na vánoční atmosféru vrcholí. Objednala jsem si ubrus na stůl a ještě mi zbývá udělat věnce a svícen.
Mám obrovskou radost ze své první zakázky, kterou jsem získala. Háčkovala jsem čepičku pro miminko. Také jsem se za to krásně odměnila, ale o tom vám povím zase příště :-)
Co budete zítra vařit? Já budu dělat kuřecí prsa plněná nivou a šťouchané brambory.
Mějte krásný víkend
vaše Lorein

1 komentář:

  1. my by sme mali zacat ozdobovat zajtra :) hrozne sa tesim!

    Pozyvam na giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...