neděle 16. listopadu 2014

Syslím na Vánoce :-)

Vánoce se blíží a obchody už na nás útočí ze všech stran. Letos jsem ani nezkoušela odolávat a taky to podle toho vypadá :-) Mám spoustu materiálu na tvoření. Tak to vypadá, že se do Vánoc nudit nebudu. Chci udělat dva věnce, zkusit udělat stromečky z papíru a samozřejmě nakoupit dárky. Nedávno jsem viděla fotku od kamarádky, která už má všechny dárky nakoupené i zabalené. Pěkná provokace :-)



Velkou svíčku jsem dostala od manžela, moc mě tím potěšil.


Jak jste na tom s přípravami vy? A víte co nakupovat za dárky? 
Přeji všem pohodovou neděli
Lorein

1 komentář:

  1. Já už skoro všechny dárky na Vánoce mám :-) pro manžela, rodiče, tchánovce i pro kámošky. Akorá mi chybí koupit ještě pár maličkostí, ale to snad brzo dokoupím. Spíš už se těším na to, jak budu vytvářet zimní dekoraci, ale mám ještě 2 týdny čas - zdobím až o adventu.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...