sobota 29. listopadu 2014

Zítra začíná advent

Taky vás tak děsí blížící se Vánoce? Já se vždy snažím vše stíhat, nachystat tu pravou atmosféru a doufám, že se nic nepokazí.

stříbrný svícen mech hvězdy


Vánoční výzdobu jsem začala chystat už včera. Dnes jsem slepila synovi adventní kalendář, je moc krásný. V některém dalším příspěvku Vám ho ukážu.
V týdnu manžel s kamarádem koukali na fotbal. Tak jsme jim k pivu upekla slaný koláč z křehkého těsta. Je to mňamka.

Obývák máme do zlato červena.


Zato jídelna je bílo stříbrná.


Přeji krásnou a poklidnou sobotu.
Vaše Lorein

2 komentáře:

  1. Ahoj máš to moc hezky vyzdobené tvůj blog je super také jsem dnes dělala výzdobu Hezký advent

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Lorein, vypadá to krásně. Letos mě blížící se vánoce děsí víc než kdy dříve. :-) Tak uvidíme, jak u nás vše dopadne. U Vás je vše již na jedničku. :-) Hezkou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...