úterý 25. listopadu 2014

Plním si sny aneb můj první Green gate

Je to pár měsíců, co jsem tady psala o svých snech a přáních. Přála jsem si mýt hrneček od Green gate, pravda, není to zase tak neuskutečnitelné přání. Samozřejmě jsem si ho mohla koupit, ale chtěla jsem nějaký dobrý důvod. No, a protože jsem uháčkovala svou první čepičku na zakázku, tak jsem si tu radost konečně udělala :-)
hrneček green gate čaj svíčka na stole

 Abych měla z tohoto skvělého hrnečku co pít, koupila jsem si i čaj v krásné krabičce a jeden jsem přihodila do košíku i pro mamku. 
Včera jsem měla volný večer, tak jsem si vychutnávala tento perníčkový čaj.



Také samozřejmě stále něco tvořím. Věci do vánoční výměny mám už hotové, ale to zatím prozrazovat nebudu.
Můžete si tipnout, na co jsem se to vrhla :-) Snad to do Vánoc stihnu.




Užívejte  krásný i když studený den
vaše Lorein

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...